Οι προηγούμενες διοργανώσεις

Ο θεσμός των Social Media Awards ξεκίνησε το 2013 και εξελίχθηκε στο ετήσιο σημείο αναφοράς για την αγορά της ψηφιακής επικοινωνίας. Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής.

Social Media Awards 2019

Τα πιο «κοινωνικά» βραβεία απέδειξαν ότι η αγορά ωριμάζει!

Με την Mindshare να αναδεικνύεται «Social Media Agency of the Year» και την Cosmote «Social Media Brand of the Year» απονεμήθηκαν χθες βράδυ τα πιο «κοινωνικά» βραβεία της αγοράς επικοινωνίας. Στην 7η διοργάνωσή τους, τα Social Media Awards 2019 πραγματοποιήθηκαν με την υποστήριξη του Facebook, αποδεικνύοντας την εγκυρότητα και την αξία τους.

Η Τελετή Απονομής των Social Media Awards 2019, της δημοφιλέστερης διοργάνωσης για τα Social Media στην Ελλάδα, φιλοξένησε στο Fantasia Live πάνω από 400 στελέχη της αγοράς, χαρτογραφώντας τις πιο δυναμικές τάσεις και αναδεικνύοντας τις πιο ολοκληρωμένες ενέργειες και τις βέλτιστες πρακτικές Marketing στα Social Media. Έχοντας φέτος για πρώτη φορά την υποστήριξη του Facebook, τα βραβεία συγκέντρωσαν εκατοντάδες υποψηφιότητες από όλη την Ελλάδα. Τα Social Media Awards διοργανώνονται από το Marketing Week και την Boussias Communications, ενώ παρουσιαστής της βραδιάς ήταν ο Παναγιώτης Χατζηδάκης.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2019.

Η φετινή Κριτική Επιτροπή σχηματίστηκε από 3 Προέδρους, για να αντιπροσωπεύονται και οι τρεις πλευρές του digital οικοσυστήματος (brand-agency-platform). Συγκεκριμένα, οι τρεις Πρόεδροι ήταν οι: Ελένη Καραμαλέγκου, Jury President – The Brand Side, Global Director, Social Centre of Excellence, LEGO, Βαγγέλης Κωβαίος, Jury President – The Platform Side, Client Solutions Manager, Facebook, Χρύσα Χατζησάββα, Jury President – The Agency Side, Business Director, Mindshare UK. Οι 3 Πρόεδροι αξιολόγησαν τις υποψηφιότητες σε συνεργασία με 27 Social Media experts & practitioners διεθνούς εμβέλειας.

Social Media Awards 2019 Ceremony

Τα βραβεία “of the Year“

Κορυφαίες στιγμές της βραδιάς ήταν οι απονομές του βραβείου «Social Media Agency of the Year» στην εταιρεία Mindshare και του «Social Media Brand of the Year» στην Cosmote.

«Είχαμε να αντιμετωπίσουμε πολλές προκλήσεις, αλλά τα καταφέραμε»

«Η ανάδειξή μας ως Social Media Agency Of The Year στα φετινά Social Media Awards αποτελεί το επιστέγασμα της σκληρής και ταυτόχρονα άκρως δημιουργικής δουλειάς της Mindshare για λογαριασμό των πελατών της. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε πολλές προκλήσεις, να κυνηγήσουμε πολλά και διαφορετικά KPIs και να πιάσουμε όλων των ειδών τους στόχους. Τελικά τα καταφέραμε με απόλυτη επιτυχία, όπως αποδεικνύεται και από τα βραβεία. Ένα τεράστιο ευχαριστώ τόσο σε όλους τους συναδέλφους οι οποίοι ενεπλάκησαν στα projects αυτά, όσο και στους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στις προτάσεις και τις ιδέες μας».

Νάσος Ευσταθιάδης, Deputy General Manager Digital, Mindshare

«Στόχος μας να είμαστε το Love Brand των καταναλωτών»

«Στην Cosmote πιστεύουμε ότι με την τεχνολογία φτιάχνουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους. Τα Social Media μας δίνουν τη δυνατότητα να επικοινωνούμε με τον κόσμο άμεσα και ανοιχτά και γι’ αυτό επενδύουμε στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου για τα κανάλια μας. Ευχαριστούμε τους διοργανωτές για τη βράβευση. Στόχος μας είναι να είμαστε όχι μόνο το Social Media Brand της ελληνικής αγοράς, αλλά το Love Brand των καταναλωτών μας».

Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media & Budgeting Σταθερής και Κινητής, Cosmote

Grand Prix Awards

Εκτός από τα υπόλοιπα Bronze, Silver και Gold Βραβεία απονεμήθηκαν φέτος και τρία Grand Prix Awards, στους: Mindshare για την ταινία «Robogirl» της Cosmote, Aegean Airlines για το project «Applying Dynamic Travel ads through a sophisticated way within a travel marketing platform to increase sales and acquire new users» και Cosmote για το «Η μεγαλύτερη άνοδος που παρουσιάστηκε σε ελληνικό brand κανάλι στο YouTube το 2018-2019 (επίσημο Google case study για το 2019, σε global επίπεδο)». Το Grand Prix βραβείο είναι η ύψιστη βαθμολογία της ενότητας και απονέμεται μόνο στις ενότητες και στις υποψηφιότητες εκείνες που έκρινε η κριτική επιτροπή ότι έκαναν εξαιρετική δουλειά και συνέβαλαν τα μέγιστα στην εξέλιξη της αγοράς.

From the Jury’s Side

«Αν είστε brand πειραματιστείτε. Αν είστε agency τολμήστε να προτείνετε πράγματα»

Οι υποψηφιότητες ήταν πάρα πολύ δυνατές φέτος, ανέφερε στον χαιρετισμό της η Ελένη Καραμαλέγκου: «Συμμετέχω ως Κριτής στα Social Media Awards από το 2015 και έχω παρακολουθήσει τόσο το πώς εξελίσσονται τα βραβεία όσο και οι πλατφόρμες εντός και εκτός Ελλάδας. Οι υποψηφιότητες ήταν πολύ δυνατές και είδα με πολύ μεγάλη χαρά ότι αξιοποιήθηκαν τεχνικές δυνατότητες, και από πλευράς περιεχομένου και από πλευράς performance, το οποίο είναι πολύ ενθαρρυντικό, ωστόσο υπάρχουν ακόμα τόσο πολλά περισσότερα που μπορούμε να κάνουμε. Αν είστε brand πειραματιστείτε. Αν είστε agency τολμήστε να προτείνετε πράγματα. Αν ασχολείστε με performance απομακρυνθείτε από τα vanity metrics. Οι πλατφόρμες δίνουν απεριόριστες δυνατότητες. Κάντε λάθη και μάθετε από αυτά. Κατεβάστε τις υποψηφιότητές σας εδώ για να μάθουμε και οι υπόλοιποι»

«Η καλύτερη χρονιά των βραβείων όσον αφορά στις YouTube συμμετοχές»

Στη σκηνή ανέβηκε και ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube Greece, Bulgaria, Cyprus & Malta της Google, ο οποίος χαρακτήρισε τη φετινή διοργάνωση ως την καλύτερη χρονιά των βραβείων όσον αφορά στις συμμετοχές του YouTube: «Για πρώτη φορά είδαμε πολύ καλό integration των creators μέσα στο κομμάτι του branding content και πολύ λίγες από τις συμμετοχές είχαν πολύ διαφημιστικό χαρακτήρα. Επίσης, σημαντική ήταν η επένδυση πολλών brands στο long form content, είτε ήταν μουσικά videoclips είτε ήταν ολόκληρες ταινίες της μίας ή των δύο ωρών, είτε ήταν επεισόδια παλαιότερων σειρών που αναγεννήθηκαν. Στα πράγματα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν στο μέλλον, θα έλεγα ότι θα μπορούσαμε να δούμε σίγουρα λίγο μεγαλύτερο innovation. Η αλήθεια είναι ότι πολλά brands αξιοποίησαν best practices του παρελθόντος, συνεπώς αν μπορούσαμε να δούμε κάτι καλύτερο στο μέλλον, αυτό θα ήταν λίγο πιο customer centric και πιο καινοτόμες, out of the box ιδέες».

«Η ελληνική αγορά έχει ωριμάσει»

Από την πλευρά του Facebook, στη σκηνή βρέθηκε ο Δημήτριος Κορνιώτης, Client Solutions Manager, CEE, ο οποίος ανέφερε: «Όσον αφορά στα βραβεία του Facebook, τα Social Media Awards είναι φέτος πολύ διαφορετικά, γιατί πήραμε την απόφαση να εισάγουμε κάποιες καινούριες κατηγορίες, όπως αυτή του innovation. Ο λόγος που πήραμε αυτή την απόφαση είναι γιατί είμαστε πεπεισμένοι ότι η ελληνική αγορά έχει ωριμάσει, καθώς υπάρχουν πολύ καλές διαφημιστικές εταιρείες και αξιόλογα στελέχη, με μεράκι, εμπειρία και πολλές γνώσεις. Όσον αφορά στα κριτήρια αξιολόγησης, υπάρχει ένα και μοναδικό: είναι ο τρόπος με τον οποίο κάθε εταιρεία πετυχαίνει τους στόχους της. Εμείς ως Facebook, αυτό που κάνουμε είναι να αξιολογούμε σε καθημερινό επίπεδο τα δεδομένα που έρχονται από έναν τεράστιο όγκο διαφημιζόμενων εταιρειών και βλέπουμε με ποιον τρόπο χρησιμοποιούν στρατηγικές και τακτικές για να πετύχουν τα αποτελέσματά τους. Και έτσι δημιουργούμε τις βέλτιστες πρακτικές. Η πιο βέλτιστη όμως πρακτική είναι αυτή που βοηθά την εταιρεία να πετύχει τα αποτελέσματά της». Επίσης, τόνισε ότι σε σχέση με 1-2 χρόνια πριν, το Facebook παρέχει πλέον εργαλεία που βοηθούν τις διαφημιστικές εταιρείες και τους διαφημιζόμενους να μετρήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τα αποτελέσματά τους, και αυτό που θα ήθελε να δει στο μέλλον είναι η ευρύτερη χρήση των εργαλείων αυτών από τις εταιρείες. Τέλος, ανέφερε ότι το innovation έχει να κάνει με δύο κομμάτια, με την τεχνολογία και με την κουλτούρα, ενώ δεσμεύθηκε ότι το Facebook θέλει και θα προσπαθήσει να έχει πιο συχνή παρουσία στην ελληνική αγορά. ».

Χορηγοί των βραβείων ήταν οι T.G.I Fridays και Quaker, Goodie Bag Sponsor η εταιρεία Γερμανός και Υποστηρικτής η .

Social Media Awards 2018

Όλη η αγορά της Επικοινωνίας παρευρέθηκε στην πιο social βραδιά!

Η sold out Τελετή Απονομής των Social Media Awards 2018 πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου, στο κατάμεστο Κτήριο 56 του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος”. Στην πιο social βραδιά της αγοράς Επικοινωνίας παρευρέθηκαν πάνω από 600 στελέχη και με παρουσιάστρια τη Λυδία Παπαϊωάννου παρακολούθησαν τη δημοφιλέστερη διοργάνωση για τα Social Media στην Ελλάδα.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2018.

Τα βραβεία, τα οποία διοργανώθηκαν από το Marketing Week και την Boussias Communications, συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από όλη την Ελλάδα, σημειώνοντας νέο ρεκόρ συμμετοχών και αύξηση 7% σε σχέση με πέρυσι. Τα φετινά βραβεία, με εμπλουτισμένα ζητούμενα υποψηφιότητας, ανανεωμένα κριτήρια αξιολόγησης και 3 Προέδρους στην Κριτική Επιτροπή, για να αντιπροσωπεύονται και οι τρεις πλευρές του digital οικοσυστήματος (brand – agency – platform), ,είχαν ως στόχο να χαρτογραφήσουν τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξουν τις βέλτιστες πρακτικές marketing στα Social Media.

Social Media Awards 2018

Όπως ανέφερε η Αμαλία Αγάθου, co-President  της Κριτικής Επιτροπής και Head of Innovation στην Havas UK: «Είναι η τρίτη μου χρονιά στην κριτική επιτροπή των Social Media Awards και χάρηκα πολύ που φέτος είχα τη δυνατότητα να έχω μια πιο γενική εικόνα. Χαίρομαι πάντα να βλέπω πολύ ωραίες δουλειές, με πολύ μεράκι. Ξέρω ότι συχνά δεν είναι πολύ εύκολες οι συνθήκες και αυτό δείχνει τη δημιουργικότητα και τη δίψα που έχετε για να φτιάξετε πράγματα και χαίρομαι πάρα πολύ γι’ αυτό. Βέβαια, υπήρχαν κάποια στοιχεία  που ως Κριτική Επιτροπή θα θέλαμε να δούμε περισσότερο του χρόνου, όπως πιο πολλά mobile friendly πράγματα, να φύγουμε λίγο από τα vanity metrics, και λίγη περισσότερη προσοχή στην εκτέλεση. Εγώ προσωπικά θα ήθελα λίγη περισσότερη προσοχή στα ορθογραφικά και το συντακτικό, κυρίως στα chat bots. Χάρηκα που είδα πολλές δουλειές που “χτίστηκαν” σε βάθος χρόνου και έχουν καταφέρει να χτυπήσουν στην καρδιά των social. Να χτίσουν δηλαδή ουσιαστικά communities γύρω από brand values, που πραγματικά μεγαλώνουν και ομορφαίνουν τη ζωή μας».

Κορυφαίες στιγμές της βραδιάς ήταν οι απονομές του Social Media Agency of the Year στην εταιρεία 4 Wise Monkeys και του Social Media Brand of the Year στο Aperol Spritz.

Επίσης, απονεμήθηκαν τα Platinum βραβεία σε κάθε ενότητα. Η 4 Wise Monkeys απέσπασε 3 Platinum για το έργο «Aperol Spritz Happy Interview» και 1 για το «Γρηγόρης – Η Ωραία Μέρα Έχει Όνομα», ενώ από 1 Platinum απέσπασαν οι: Lidl Ελλάς & The Newtons Laboratory για την «καμπάνια #apotalidl», J. Walter Thompson & Vodafone Youth Team για το «CU Open», efood για το «efood + YouTube =», Solid Havas για το «Samsung Snap Poetry» και ΟΠΑΠ Α.Ε. για το «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ και Instagram influencers».

Χρυσός Χορηγός των βραβείων ήταν η Ζazoo Event Rentals, Χορηγός η T.G.I Fridays, Χορηγός Ποτού το Beefeater London και Υποστηρικτές η MAD in Media, η West Sales and Marketing Agency και το thephotobooth.gr και Χορηγός Επικοινωνίας ο Ant1.

Την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων ανέλαβε η Κριτική Επιτροπή, η οποία απαρτιζόταν από 25 Social Media experts & practitioners διεθνούς εμβέλειας. Αναλυτικά, ως Κριτές συμμετείχαν φέτος οι ακόλουθοι: Μάνος Σπανός, Jury President – The brand side, Vice President, Brand Marketing Flavor Brands, New Sparkling & Energy Drinks, PepsiCo, Αμαλία Αγάθου, Jury President – The agency side, Head of Innovation, Havas UK, Βαγγέλης Κωβαίος, Jury President – The platform side, Client Solutions Manager, Facebook, Νατάσσα Αντωνοπούλου, Senior Art Director Digital, DDB & Tribal Hamburg, Ειρήνη Γιάννου, Global Social B2B Lead, Communications & Digital, Philips Global Brand, Γιώργος Γιώσης, Creative Director, Ogilvy Vietnam, Βίλλυ Δεβλιώτη, Co-Founder and Creative Lead, WeRSM | We are Social Media Co-Founder, Snapr, Geoff Desreumaux, Creative Strategist, Marketing Innovation Leader, Co-founder of WeRSM | We are Social Media, Φανή Δημητριάδη, Revenue Product / Measurement, Snapchat, Ελένη Καραμαλέγκου, Director, Marketing Planning & Execution, LEGO Group, Ελένη Κίτρα, Head of Automotive & Financial Services | Middle East, North Africa & Pakistan, Facebook, Δημήτριος Κορνιώτης, Client Solutions Manager, Facebook, Ηλίας Κουντούπης, Content Manager, D&AD, Κρίστιαν Λαζόπουλος, Global Strategy Director, Geometry (WPP), Πανδώρα Λυκούρη, Senior Partner, Kantar Consulting, Μαρία Μανωλιούδη, Global Marketing Solutions, Facebook, Michel Massadakis, Managing Director, Cognatio Holding, Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D., Full Time Assistant Professor, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication, Deree, Δήμητρα Μιχαηλίδη, Consultant in social-cause marketing & corporate responsibility activities, Λάζαρος Νικηφορίδης, Executive Creative Director Europe, GTB, Βάλια Παπασπύρου, Global Content Marketing Director, Automation BU, CA Technologies, Δώρα Παυλίδου, Δημοσιογράφος & Social Media Strategist, George Carey-Simos, Co-Founder & COO, WeRSM | We are Social Media, Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube, Google Greece, Malta, Bulgaria & Cyprus, Χρύσα Χατζησάββα, Head of Media, Ogilvy Social Lab UK.

Social Media Awards 2017

Καινοτομία και αποτελεσματικότητα στο υψηλότερο βάθρο

Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη διοργάνωση για τα social media στην Ελλάδα επιβράβευσε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις, αναδεικνύοντας τις σημαντικότερες τάσεις στην ελληνική αγορά.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2017.

Σε απόλυτα εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Social Media Awards 2017, την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου, στο «Σαλούν» του Fantasia. Τα Social Media Awards, τα οποία διοργανώθηκαν για 5η χρονιά από το Marketing Week και την Boussias Communications, συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από σχεδόν 100 agencies και brands από όλη την Ελλάδα. Συνολικά δε το ποσοστό επιτυχίας των συμμετεχόντων ανήλθε στο 30% επιβεβαιώνοντας την αξία της βράβευσης στον εν λόγω θεσμό.

Social Media Awards 2017 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Στόχος του καθιερωμένου πλέον θεσμού για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν να χαρτογραφήσει τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές marketing στα social media. H πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Ελένη Κίτρα, Global Sales, Head of Financial Services & Automotive, Middle East-N.Africa-Pakistan στο Facebook, δήλωσε σχετικά: «Θέλαμε να αναγνωρίσουμε τις καλύτερες δουλειές σε κάθε social media platform, με βασικό κριτήριο το πώς “άγγιξε” τον καθένα από εμάς, πώς μας έκανε να γελάσουμε, να αγαπήσουμε, να εντυπωσιαστούμε, να αποφασίσουμε, να αγοράσουμε… Διότι, τα social media είναι η καθημερινότητά μας, είναι η αντανάκλαση της ζωής μας».

Σε μια ατμόσφαιρα αυθεντικού σαλούν, οι συμμετέχοντες-σερίφηδες συγκεντρώθηκαν από νωρίς στον χώρο της υποδοχής, όπου απόλαυσαν Δροσερές Fridays Margaritas με Jose Cuervo και Cuervo Squeeze από τα T.G.I Fridays, χόρεψαν με την ψυχή τους στο φουσκωτό δωμάτιο της Edenred, έλαβαν την αναμνηστική φωτογραφία και συμμετείχαν για να κερδίσουν μία από τις τρείς προπληρωμένες κάρτες Ticket Compliments αξίας 100 ευρώ η κάθε μία, φωτογραφήθηκαν με σκηνικό άγριας δύσης στο photobooth, ενώ οι πιο τολμηροί δοκίμασαν να δαμάσουν τον κινούμενο ταύρο. Ένα country χορευτικό υποδέχτηκε το κοινό στην αίθουσα της απονομής, ενώ η έναρξη της τελετής έγινε με τον πιο απροσδόκητο τρόπο, με τον YouTuber Κώστα Μαλιάτση να απευθύνει χαιρετισμό μέσω video με το γνωστό provocative στιλ του, για να εμφανιστεί στη συνέχεια επί σκηνής και να δώσει τη σκυτάλη στο γνωστό πλέον δίδυμο παρουσιαστών, Λυδία Παπαϊωάννου και Παναγιώτη Χατζηδάκη. Στην πιο engaging διοργάνωση του θεσμού, το κοινό ανταποκρίθηκε με ζωντάνια και ενθουσιασμό, επιβραβεύοντας τους νικητές με θερμό χειροκρότημα.

Οι κορυφαίες διακρίσεις της βραδιάς

Οι στιγμές που όλοι περίμεναν έφτασαν με τις απονομές των διακρίσεων Social Media Agency of the Year και Social Media Brand of the Year, βραβεία που απονέμονται στο brand και το agency αντίστοιχα που συγκεντρώνουν τους περισσότερους πόντους από το σύνολο των βραβείων τους, σε όλες τις κατηγορίες. Social Media Agency of the Year είναι η 4 Wise Monkeys και Social Media Brand of the Year είναι το Caprice για τις καμπάνιες «Let’s Dance» και «Let’s Roll, Let’s Win».

Επίσης, απονεμήθηκαν τα Platinum βραβεία σε κάθε ενότητα, τα οποία κέρδισαν οι:

  • Platinum Best Social Media Strategy: J. Walter Thompson Athens για το «Kit Kat – #zitotodialeimma Dance» και λόγω ισοβαθμίας η 4 Wise Monkeys για το «Caprice Social Media» και το «Aperol Spritz Afternoon Festival»
  • Platinum Best Content in Social Media: Job Athens για το «Korres – Helping a Dane»
  • Platinum Best Integration & Innovation: imba–initiative για το «Ένα Escape Room στο Facebook – Scandal the Escape»
  • Platinum Best on Facebook: The Newtons Laboratory για το «Βγάλε την Ετικέτα – Κέντρο Ζωής»
  • Platinum Best on YouTube: Digital Minds για το «Zouzounia TV – Oral B»
  • Platinum Best on Instagram: Akis Petretzikis για την «Akis Petretzikis Instagram Page»
  • Platinum Best Use in Emerging Platforms: 4 Wise Monkeys για το «Caprice Let’s Roll Let’s Win»
  • Platinum Best Use of Social Media for PR: ΑΧΑ Ασφαλιστική για το «#AseTisVlakeies»
  • Platinum Best Use of Social Media for a Corporate Brand: Frezyderm-Sleed & Concept Maniax για το «Digitally Yours. Digitally Frezyderm»
  • Platinum Best Use of Social Media for a Consumer Brand: 4 Wise Monkeys για το «Caprice Social Media»

Στην εφετινή τελετή, τα «memes» είχαν τη τιμητική τους! Οι νικητές των Platinum Awards γίνονταν real life memes πάνω στη σκηνή, ενώ ανυποψίαστοι καλεσμένοι πρωταγωνίστησαν σε video memes που προβλήθηκαν στη μεγάλη οθόνη, προκαλώντας γέλιο. Την επιμέλεια των «memes» είχαν η Athens Coconut της Λυδίας Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης.

Social Media Awards 2016

Το μεγαλύτερο event για τα Social Media βράβευσε τους καλύτερους

Η τελετή απονομής των Social Media Awards 2016, η μεγαλύτερη διοργάνωση για τα social media, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016, στο The House of Social Media Awards (Fantasia), σε εορταστικό κλίμα γεμάτο κέφι και πανηγυρική διάθεση, με την παρουσία 700 στελεχών. Πρόκειται για την τέταρτη συνεχή διοργάνωση του περιοδικού Marketing Week της Boussias Communications με σκοπό την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies. Οι εταιρείες γιόρτασαν με ενθουσιασμό τις βραβεύσεις τους, και τα social media πλημμύρισαν με χιλιάδες στιγμιότυπα της λαμπερής βραδιάς.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Social Media Awards 2016.

Την τελετή απονομής παρουσίασαν με μοναδικό κέφι η Λυδία Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, με guest παρουσιαστή τον Gyles Brandreth, τον μεγαλύτερο παρουσιαστή στη Μεγάλη Βρετανία, ο οποίος άνοιξε την τελετή. H βραδιά ξεκίνησε με εντυπωσιακό στιγμιότυπο, πιστό στο concept των βραβείων, με τη Λυδία Παπαϊωάννου, ως άλλη Claire Underwood, να οδηγεί τον guest presenter, Gyles Brandreth, στην… Πολυθρόνα του The House of Social Media Awards. Τα βραβεία ακολούθησαν τον παλμό των αμερικανικών εκλογών με τον Gyles Brandreth να «αποκαλύπτει» ότι έχει σφίξει το χέρι όλων των αμερικανών προέδρων μετά τον Νίξον και να καλεί σε χειραψία και φωτογραφία μαζί του, τους νικητές που ανέβαιναν στο stage.

Social Media Awards 2016 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Peter Economides, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής
Υψηλός ανταγωνισμός, δύσκολη η δουλειά της κριτικής επιτροπής

Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Peter Economides, ανέφερε μεταξύ άλλων τη δυσκολία της αξιολόγησης από τα μέλη της κριτικής επιτροπής, καθώς ο ανταγωνισμός ήταν και φέτος πολύ μεγάλος, με τις υποψηφιότητες να ξεπερνούν τις 600, ενώ τα βραβεία ήταν αυστηρά τρία (Gold, Silver, Bronze) ακόμα και σε κατηγορίες που υπήρχαν 40 υποψηφιότητες. «Η δουλειά της κριτικής επιτροπής ήταν πολύ δύσκολη. Υπήρχαν κατηγορίες που δικαιούνταν το χρυσό πάνω από μία εταιρείες», είπε χαρακτηριστικά. Επίσης, τόνισε την τεράστια δύναμη των social media και επέστησε την προσοχή του κοινού στο να μην «υποτιμήσει» τον τρόπο που θα αλλάξουν συνολικά τον κόσμο και ειδικότερα τον κόσμο της επικοινωνίας, την επόμενη δεκαετία.

Social Media Awards 2015

Τα Social Media βασιλεύουν στη χώρα της επικοινωνίας

Με πολλές εκπλήξεις, δυνατές συγκινήσεις και αστείρευτο κέφι, ολοκληρώθηκε στις 19 Νοεμβρίου 2015 η τελετή απονομής των Social Media Awards 2015. Ο θεσμός επιβεβαίωσε την ανερχόμενη δυναμική της επικοινωνίας στα social media και έδωσε τη δυνατότητα στην αγορά να γιορτάσει την ακμή της δημιουργικότητάς της.

Social Media Awards 2015 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η «φυλή» των εταιρειών και agencies που δραστηριοποιούνται στην εμπορική επικοινωνία στα social media, γιόρτασε την εξέλιξη της δημιουργικότητας στα αντίστοιχα Μέσα. Περισσότερα από 700 στελέχη συναντήθηκαν στις 19 Νοεμβρίου 2015 στο ΤΗΕ ΒΟΧ στο πλαίσιο της Τελετής Απονομής των Social Media Awards 2015, με το ενδιαφέρον να παραμένει αμείωτο ως και το τελευταίο λεπτό.

Social Media Awards 2014

Βραβεύθηκαν η καινοτομία, η δημιουργικότητα και το «κέφι» της αγοράς

Η μεγαλύτερη διοργάνωση για τα social media, η τελετή απονομής των Social Media Awards 2014, πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη 30 Οκτωβρίου στο Κέντρο Αθηνών, σε εορταστικό κλίμα, με κέφι και νεανική φρεσκάδα – όπως άλλωστε αρμόζει στον κόσμο των social media.

Social Media Awards 2014 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Τα social media awards, βραβεία που διοργάνωσε για δεύτερη χρονιά το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μέσα από τις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.

Social Media Awards 2013

Βραβεύοντας για πρώτη φορά την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα στα social media

36 Agencies και 104 διαφορετικά brands συμμετείχαν στον πρώτο θεσμό των Social Media Awards 2013, που διοργάνωσαν το Marketing Week και το Eργαστήριο Hλεκτρονικού Eπιχειρείν, Εltrun, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Social Media Awards 2013 (.pdf)

Η αποδοχή του θεσμού από την ευρύτερη αγορά της Επικοινωνίας και του Marketing ξεπέρασε κάθε προσδοκία, κάτι που αποδεικνύει ο πολύ μεγάλος αριθμός συμμετοχών, αλλά και η υψηλή ποιότητα των έργων που συμμετείχαν.

Διοργάνωση

Official Publication