Όροι συμμετοχής - Οδηγίες

Στα βραβεία μπορούν να δηλώσουν υποψηφιότητα, brands / επιχειρήσεις, διαφημιστικές εταιρείες, creative digital agencies, PR companies, καθώς και Μ.Κ.Ο., που έχουν να παρουσιάσουν καινοτόμα και επιτυχημένα έργα στα social media.

Special Awards

  Platinum Award

Η ύψιστη διάκριση για κάθε κατηγορία των βραβείων (εξαιρείται μόνο η κατηγορία “In-House Client Social Media Team”). Απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στη συγκεκριμένη κατηγορία.

 Social Media Agency of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Agency, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες. Πιο συγκεκριμένα, κάθε βραβείο θα λαμβάνει τους εξής πόντους: το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

 Social Media Brand of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Brand, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες. Πιο συγκεκριμένα, κάθε βραβείο θα λαμβάνει τους εξής πόντους: το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

Δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας

Στα βραβεία μπορούν να δηλώσουν υποψηφιότητα, brands / επιχειρήσεις, διαφημιστικές εταιρείες, creative digital agencies, PR companies, καθώς και Μ.Κ.Ο., που έχουν να παρουσιάσουν καινοτόμα και επιτυχημένα έργα στα Social Media στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Υποψηφιότητα στις κατηγορίες μπορούν να υποβάλουν είτε οι εταιρείες που δημιούργησαν το έργο (διαφημιστική εταιρεία, media agency) ή ο πελάτης ή και οι δύο μαζί. Τα έργα που θα υποβληθούν, θα πρέπει να έχουν λανσαριστεί από την 01/07/2016 έως τις 30/06/2017.

Η Διοργάνωση διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετικές κατηγορίες.

Υποβολή των υποψηφιοτήτων

Για να θεωρηθεί έγκυρη μία υποψηφιότητα θα πρέπει μέχρι τις 21 Ιουλίου 2017:

  • Να επισκεφτείτε το site των βραβείων www.socialmediaawards.gr, να συμπληρώσετε και να υποβάλετε την online αίτηση υποψηφιότητας.
  • Nα γίνει η κατάθεση του συνολικού κόστους των υποψηφιοτήτων σας στους τραπεζικούς λογαριασμούς που θα σας υποδείξουμε στο site και να σταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης στο e-mail: skiosses@boussias.com.

Ζητούμενα υποψηφιοτήτων

Για να υποβάλετε τις υποψηφιότητές σας στην online αίτηση, θα σας ζητηθεί να παρέχετε υποχρεωτικά τα παρακάτω ζητούμενα:

1. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας (έως 1.000 λέξεις)

Περιγράψτε την καινοτομία, τη δημιουργική ιδέα και πώς ανταποκρίνεται στη στρατηγική της εταιρείας, καθώς και τη χρήση των Social Media για την επίτευξη των στόχων σας. Αναφέρετε τα αποτελέσματα του έργου (βάση του αρχικού στόχου), καθώς και τους λόγους που πιστεύετε ότι πρέπει να βραβευθεί στη συγκεκριμένη κατηγορία που συμμετέχει. Χρησιμοποιείστε απλό κείμενο (plain text). Στο κείμενο σας μπορεί να περιλαμβάνεται link (π.χ. www.socialmediaawards.gr).

2. Link

Προσθέστε το ενεργό URL της υποψηφιότητάς σας.

3. Screenshot

Προσθέστε τo screenshot της υποψηφιότητάς σας (αρχείο .jpg έως 3ΜΒ)

Κόστος υποψηφιότητας

Κόστος υποψηφιότητας: 300 € ανά υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Κόστος υποψηφιότητας για Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις (Μ.Κ.Ο.): 150 € ανά υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Πακέτο 5 υποψηφιοτήτων (1 υποψηφιότητα ΔΩΡΕΑΝ): 1.200 € + 24% Φ.Π.Α.

Πακέτο 10 υποψηφιοτήτων (3 υποψηφιότητες ΔΩΡΕΑΝ): 2.100 € + 24% Φ.Π.Α.

Πακέτο 20 υποψηφιοτήτων (7 υποψηφιότητες ΔΩΡΕΑΝ): 3.900 € + 24% Φ.Π.Α.

Σημ. Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία δικαιούται 2 δωρεάν προσκλήσεις για την Τελετή Απονομής των βραβείων. Οι δωρεάν προσκλήσεις ισχύουν για την εταιρεία που έχουν τιμολογηθεί οι υποψηφιότητες, ανεξαρτήτως του αριθμού των υποψηφιοτήτων.

Αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την Κριτική Επιτροπή θα πραγματοποιηθεί με βάση το κείμενο, τα key visuals και το video, που οι ίδιες οι εταιρείες έχουν υποβάλει στην online αίτηση υποψηφιότητας και σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια αξιολόγησης.

Μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων σας, θα λάβετε αποδεικτικό της υποβολής σας. Ελέγξτε το προσεκτικά και επικοινωνήστε μαζί μας σε περίπτωση που παρατηρήσετε κάποιο λάθος.

Η Διοργάνωση και η Κριτική Επιτροπή δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο και τυχόν ελλιπή στοιχεία των υποψηφιοτήτων. Μετά την αξιολόγηση από την Κριτική Επιτροπή, η Διοργάνωση θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες για τα αποτελέσματα.

Κριτήρια αξιολόγησης

1. Innovation

Καινοτόμα ιδέα και χρήση των social media για την επίτευξη των στόχων.

2. Strategy & Creativity

Στρατηγική τοποθέτηση και δημιουργική ιδέα που ανταποκρίνεται στη στρατηγική της εταιρείας.

3. Execution

Υλοποίηση σε όλα τα επίπεδα που απαιτούνται, βέλτιστη χρήση των social media, αισθητική, ποιότητα, καθώς και η γενική εντύπωση του έργου σε σχέση με αντίστοιχα της αγοράς.

4. Effectiveness & Use of the Platform

H αποτελεσματικότητα του έργου (βάση του αρχικού στόχου) καθώς και η βέλτιστη χρήση της πλατφόρμας.

Κριτήρια αξιολόγησης για την κατηγορία Ιn-house Client Team

Θα αξιολογηθεί γενικά η καινοτομία και η στρατηγική, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα που θα πρέπει να δοθούν, όσον αφορά: το πώς η ομάδα αξιοποιεί δημιουργικά τα social media και δημιουργεί επιτυχημένες καμπάνιες που αποδίδουν επιτυχημένα αποτελέσματα.

Διοργάνωση

Boussias Communications

Official Publication

Marketing Week

Χορηγοί

Edenred

TGI Fridays

Τα TGI Fridays™ λειτουργούν στην Ελλάδα από το 1997 με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στην πλατεία Κεφαλαρίου Κηφισιάς, το οποίο έγινε αμέσως αγαπημένο στέκι. Σήμερα λειτουργούν 7 καταστήματα στην Αθήνα και 2 στην Θεσσαλονίκη. Στα TGI Fridays η χαρούμενη ατμόσφαιρα, το κεφάτο προσωπικό και τα signature πιάτα είναι μια αφορμή να χαλαρώσεις ενώ πίσω από τα γεμάτα ενέργεια bar, οι έμπειροι bartenders δημιουργούν συνεχώς cocktail που ξεχωρίζουν και κάνουν την κάθε μέρα Παρασκευή. Τα TGI Fridays™ κατάφεραν να γίνουν αγαπημένη συνήθεια, εκπαιδεύοντας τους Έλληνες στη φιλοσοφία του trendy, happy & casual, τις λέξεις-κλειδιά που τα ανέδειξαν παγκοσμίως.

https://www.facebook.com/tgi.fridays.greece